Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.
Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.
Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .
God weekend!


Jeg blev onkel til en lille ny niece i onsdags - det er tredje gang, men det føles stadig virkelig stort. Og så er jeg også bare lettet over, at de alle har det godt; fødsler er godt nok en voldsom omgang.
Tillykke med onkelskabet.
Jeg har desværre selv kun fornøjelsen af mine egne børn.
Tillykke! Det er altid dejligt når der kommer flere små ind i familien 🤗🥰