You must log in or # to comment.
I gamle dage så var der jo ikke nogen chance for at skulle i krig, hvis man havde været værnepligtig. I dag er det lidt mere “spændende”.
Ja, vi lever i nogle spændende tider… lige nu er det kun folk som har gennemført værnepligten inden for de sidste 5 år, som risikerer at blive sendt afsted. At det så er, som du er inde på, næsten usandsynligt er en anden snak. Folk skal bare passe på at tro at værnepligten “blot” er så man kan lege soldat og se om det er noget man vil - der er en meget alvorlig mening med det.
Gad vide om der kommer flere militærnægtere fremover og hvordan de kan placeres.


