Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .

God weekend!

  • Tralle@feddit.dk
    link
    fedilink
    arrow-up
    0
    ·
    edit-2
    10 days ago

    Dejligt. De snegle er simpelthen noget af det værste vi har i haven! Kan godt ske vi ender med at blive nødt til at have et par ænder til at løbe rundt.

    Vi har heller ikke haft mange i år indtil videre. Åbenbart ikke det vilde snegleår.