Så er det endelig fredag! Dette er tråden, hvor der kan snakkes om alt og intet.

Denne tråd oprettes automatisk af botten hver fredag kl 6.

Hvis du har spørgsmål til botten eller ønsker at bruge den på et fælleskab, så skriv til @[email protected] .

God weekend!

  • clb92@feddit.dk
    link
    fedilink
    dansk
    arrow-up
    0
    ·
    13 days ago

    De forklarede i højttalerne kort efter, at det ikke var en reel signalfejl, men var på grund af ham manden, samt at han ikke var ombord mere. Det er mere opfølgende info end man ville få her i DK. Jeg sad også lige ved vinduet, hvor de udenfor holdt ham og gik gennem hans lommer osv. Stereotypen om høje blonde godt-udseende kvinder og mænd hos det svenske politi passer stadigvæk, btw.

    Indtil videre nogenlunde fin tur, men det endte med 30-35 minutters forsinkelse fra Sverige, så jeg har måtte ændre lidt i planen. Kun 2 timer tilbage nu. Trænger virkelig til ikke at sidde i et tog snart.