Hvis man bruger KI konsekvent, er det så en stor kognitiv straf?
Det vil stadig være dyrere, end at bruge samme begreb som på engelsk. Og det er ikke rigtig realistisk at få danskerne til at bruge det konsistent, når man konstant vil blive bombarderet med den engelske version i den engelske faglitteratur.
Det vil stadig være dyrere, end at bruge samme begreb som på engelsk. Og det er ikke rigtig realistisk at få danskerne til at bruge det konsistent, når man konstant vil blive bombarderet med den engelske version i den engelske faglitteratur.